štvrtok 16. marca 2017

Dnes odporúčam ↓ Knižný tip #3

Prajem krásny štvrtkový večer!
Dnešným dňom by som sa s vami chcela opäť podeliť o skvelý knižný tip. Tentokrát je kniha venovaná milovníkom fantasy, dobrodružstva a možno aj trochu romantiky! Dámy a páni, odporúčam Trón zo skla! :)


Anotácia:
V krajine bez akejkoľvek mágie, kde vládne krutý kráľ, je na kráľovský dvor povolaná najnebezpečnejšia nájomná vrahyňa. Prichádza, aby získala späť svoju slobodu, nie aby zabila kráľa. Ak v turnaji porazí dvadsaťtri nájomných vrahov, zlodejov a žoldnierov, prepustia ju z väzenia a po štvorročnej službe ako kráľova šampiónka získa späť svoju slobodu. 
Jej meno je Celaena Sardothien. Korunný princ si Celaenu na túto úlohu najal a je jej jediným spojencom. Kapitán kráľovskej gardy je zas jej pravým ochrancom. V komnatách a chodbách Zámku zo skla sa však schováva niečo oveľa nebezpečnejšie... A keď začne Celaeniných protivníkov niekto po jednom likvidovať, jej zápas o slobodu sa mení na boj o holé prežitie. Tajomný nepriateľ sa totiž neuspokojí, kým nebude ležať celý svet v troskách.
↷ 

Kniha Trón zo skla je moja srdcovka! Milujem ju! Navždy.
Tento príbeh si získal moje srdce, rovnako ako aj dušu čitateľa. Nemám slov. Vlastne ani netuším, čo všetko vám mám povedať, aby som vás ubezpečila, že toto si treba ozaj prečítať. :)
Keď kniha vychádzala, očkom som po nej pokukávala, no nikdy som nenabrala odvahu okúsiť ju. Samozrejme, nespočetné množstvo nadšených recenzií ma utvrdilo v tom, že ju jednoducho musím mať.
Bolo to najlepšie rozhodnutie, aké som mohla urobiť. Neľutujem. Prečo?

Kniha je písaná pútavo a číta sa neskutočne rýchlo. Hltala som stranu za stranou. Sarah má všetko premyslené do detailov. (miestami som až žasla nad tým, ako má všetko vyšperkované.) Hlavná hrdinka Celaena je moja favoritka. Je nebojácna, odvážna, bystrá a k tomu všetkému, je žena. Vie byť zvodná, no zároveň smrtiaca. Jedným slovom- skvelá. Rovnako ako aj celý príbeh.
Prvou knihou sa spustila moja závislosť na tejto sérii. Ďalšie knihy sú lepšie a lepšie a lepšie. Určite neváhajte. Ak otáľate, či si ju máte alebo nemáte prečítať, odpoveď je jednoduchá. Rozhodne ÁNO! :) Nebudete ľutovať. 

Recenziu na túto fantasy si môžete prečítať tu
                           RECENZIA                         ↩
 
Čítali ste túto knihu? Ak nie, chystáte sa? Určite neváhajte! :)
Prajem pekný večer!
Bleise


  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára