piatok 22. januára 2016

Lisa Kleypasová- Tajomstvá letnej noci


Z anglického originálu- Secrets of a Summer Night
Počet strán- 270
Väzba- tvrdá
Rok vydania- 2008 
Vydavateľstvo- Ikar
Séria- Čakanky (1.časť zo štyroch)
Čítané- august 2015

O čom je táto kniha ?
Annabelle Peytonová sa rozhodne využiť všetku svoju krásu a dôvtip, aby si získala urodzeného šľachtica, ktorý jej ponúkne manželstvo. Simon Hunt, bohatý a vytrvalý Anabellin obdivovateľ, dáva mladej dáme najavo, že jej poskytne neodolateľnú rozkoš, no manželstvo nemá v pláne. Jej priateľky sa preto spolčia, aby jej našli vhodnejšieho partnera. Je ním distingvovaný a trochu plachý lord Kendall, v manželstve s ktorým by Anabelle našla finančnú istotu. Annabelle však nemôže zabudnúť na horúci bozk, ktorý jej dal Simon kedysi v divadle...
Moje pocity- 
Najlepšie na tom všetkom je, že prvú časť som čítala ako poslednú. Lenže ja som taká šikovná, že čítam od poslednej ku prvej časti. :D Nebolo to náročky... len som sa ku nej dostala až ako k poslednej.
Knižka sa mi veeľmi páčila, lebo bola zo všetkých častí najhrubšia. Nie ako jarná vášeň- biednych 150 tuším :( Bolo to zaujímavé, pretože Annabell bola na tom biedne. Nemala peniaze a bola úplne odlišná od svojich priateliek. Bola chudobná, ale zase stelesnením krásy.
Stretnutie Annabell s Huntom mi prišlo srandovné, no to, že sa pobozkali tak skoro a tak "príliš" na to, že sa stretli po prvý krát. :)
Hunt mi prišiel neskutočný sympaťák. Nechápala som, prečo ho Annabell tak odmietala. Áno, vieme, že bol v spoločností nezdvorilý a taký... svojský? Ale aj tak som to nechápala.
Keď išla na terasu zbaliť Kendalla... na to nemám slov. Tuším sa aj pozvracala. (Veľmi si nepamätám, pretože som túto knižku čítala v auguste).
Kendall mi prišiel strašne slušný a veľmi zdvorilý. :D Ja takých chlapov v knihách nemám rada. Mám rada, keď sú taký... Poriadny ! :D
Teraz si spomínam, že vracala po prechádzke, pretože sa jej niečo stalo. (Neprezradím vám to). Hunt bol ku nej vtedy taký milý. :)
Najviac sa mi páčili tie scény, ako vždy chodila okolo toho šachového stola a menila figurky. :) Alebo keď sa schovali za záves. :D ................ <3
Nepáčilo sa mi, keď odišla z ich spoločnej večere. (Aspoň sa mi marí, že sa tam niečo také stalo).
Bolo to napínavé, a zároveň aj smiešne keď išla do záhrady so zámerom, aby ju Kendall skompromitoval, no nakoniec to spravil Hunt. :D
Po ich svadbe to bolo veľmi zaujímavé... Najmä tá časť, keď sa s ňou miloval vo skrini... :D Nevadíí, aj horšie sa stáva. :)
Časť ku koncu, bola riadne drsná, keby nie Marcusa, tak neviem, ako by to dopadlo. Koniec sa mi veľmi páčil, tuším mi vypadla aj slzička. Vždy na konci plačem, aj keď na to niekedy nemám dôvod. :)
Knihu si určite ešte raz prečítam. Ale keď ju začnem čítať, tak určite si rovno prečítam aj celú sériu. :)

Za mňa 5 pusiniek z 5



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Blog Archive