sobota 16. januára 2016

Kathleen E. Woodiwissová- Leopard a Orchidea


Z anglického originálu- Shanna
Počet strán- 368
Väzba- tvrdá
Rok vydania- 1999 
Vydavateľstvo- Ikar
Séria- Nepochádza zo žiadnej série
Čítané- október 2015
Obálka- krásna, trochu úchylnejšia ale to nevadí :)

O čom je táto kniha?
 Shanna Trahernová si prišla vybrať ženícha do cely smrti, len aby splnila vôľu svojho otca, ktorý ju chce vidieť čo najskôr vydatú. Jej mužom sa stáva Ruark Beauchamp, muž bez minulosti, odsúdený na smrť. Za to, že jej poskytne meno, si však žiada priveľa: noc lásky, skutočnú svadobnú noc. Sľub daný pod tlakom dlho nevydržal, a Shanna odchádza na ostrov svojho otca s výčitkami svedomia, no aj s vedomím, že je slobodná. V tej chvíli už nie sú žiadne putá na svete dosť pevné, aby zadržali oklamaného Ruarka...
Moje pocity- 
Túto knihu som čítala asi v októbri. Viem, že už som ju mala v pláne prečítať skôr, mala som ju v rukách, ale založila som ju späť a šla čítať niečo iné.
Takže- táto knižka sa mi páčila veľmi, veľmi ,veľmi :). Asi najviac zo všetkých čo som doteraz od Woodiwissovej prečítala. Aj keď táto kniha bojuje o prvé miesto s Vlk a holubica.
Veľmi sa mi páčilo, ako knižka začala.
 V noci, niekto cestuje kočiarom, ide do väzenia. Čo tam bude robiť ? 
Začínalo to dosť napínavo, takže už od prvej strany som vedela, že kniha bude dobrá! A veru, že bola.
Ruark, jeho som si v knihe predstavovala ako Channinga Tatuma. :D Neviem prečo, ale nejako mi ho pripomínal. :)
Nechcem prezrádzať dej knihy, takže nepoviem toho veľa. :)
Už z anotácie viete, že Shanna Ruarka podvedie a nesplní sľub, ktorý mu dala. Vezmú sa, a ona utečie. V tej chvíli, som Ruarka chápala, že bol na ňu neskutočne nahnevaný! I ja by som bola.
Ich druhé stretnutie ma pobavilo. Ona si myslela, že ho už nikdy v živote neuvidí, no nakoniec ho musela vídať každý deň. :)
Páčilo sa mi, že sa Ruark tak vyzdvihol u Shanninho otca, že dokonca k ním chodil na obedy.
Jasné, všetci sme čakali, že budú spolu a bolo to tak. :)
Ich spoločná noc sa nakoniec aj tak vyplnila. :) Nepoviem kedy, ani kde. Aký by ste mali zážitok ? 
Shanna mi prišla niekedy až veľmi hnusná na Ruarka, veď on od nej len žiadal jednú noc. On svoj sľub splnil ale ona nie.
Najviac sa mi páčilo, ako prišiel pred kostol v deň ich svadby. Umytý, oholený a krásny. :) Keďže bol neustále vo väzení (nespravodlivo uväznený) viete si ho asi predstaviť, ako vyzeral.
Ako v každej knihe, správna zápletka. To je na knihe asi to najzaujímavejšie. A ani tu dobrá zápletka nechýbala. 
Dokonca v niektorých častiach som až tŕpla, že bože, to to je ??? Ale nakoniec sme na všetko prišli.
Na knihe sa mi veľmi páčilo, že bol medzi nimi pekne opísaný vzťah.
Že aj keď sa niekedy neznášali, tak bolo vždycky medzi nimi nejaké iskrenie.
Nemám rada, keď u niektorých knihách chýba práve toto čaro knihy. Keď je vzťah hlavných postav málo opísaný je to úplne nanič.
-Ale táto kniha je Top. :) Veľmis sa mi páčila a určite sa k nej vrátim. :) Neviem síce kedy, pretože toľko toho chcem prečítať, že nemám ani čas. :)

Za mňa 5 pusiniek z 5

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Blog Archive