streda 2. decembra 2015

Lisa Kleypasová- Zimná láska


Z anglického originálu- Devil in winter
Počet strán-256
Väzba- tvrdá
Rok vydania- 2010
Vydavateľstvo- Ikar
Séria- (čakanky) tretia časť zo štyroch
Čítané- júl 2015
Obálka- Pekná, no nájdu sa na nej nejaké chybičky :)

O čom je táto kniha?
Krásna Evie Jennerová hľadá únik z rúk chamtivých príbuzných, ktorí ju plánujú vydať za bratranca, aby sa dostali k peniazom jej umierajúceho otca. Evie vyhľadá lorda St. Vincenta, známeho sukničkára, a ponúkne mu výhodný obchod: za manželstvo s ním svoj majetok. Ponuka ho prekvapí, no keďže je vo finančnej tiesni, nemôže ju odmietnuť. Vďaka svojim skúsenostiam so ženami si je navyše istý, že si pri manželke bude ďalej nerušene užívať. Dokáže ho Evie zmeniť natoľko, aby prestal úprimnú lásku považovať za poníženie?
Moje pocity-
-budem sa rozplývať... takže sa na to pripravte :D Túto knihu som čítala 3 krát.
Ako prvé poviem, že som sa na túto knižku tešila najmenej zo všetkých. Evie mi v predošlých častiach prišla taká obyčajná a nevýrazná.
Na moje VEĽKÉ, veľmi veľké prekvapenie sa mi táto knižka páčila úplne zo všetkých najviac. Váu, to som si povedala po jej prečítaní.
Veľmi sa mi páčilo, ako sa Sebastian počas deja postupom času menil. Na začiatku bol úplne prostivný a "bez srdca", lenže potom...
To ako sa potom správal ku Evie. Achhhh <3
Evie- to bola zo všetkých štyroch priateliek tá najtichšia. Vždy ju považovali za tú, ktorá ostane do smrti sama. Ale keď si to tak vezmete, ona za to ani nemohla. To ako sa ku nej správali teta so strýkom bolo strašné. Ani sa nečudujem, že z nej nakoniec vyrástlo hamblivé a tiché dievča, ktoré sa zajakávalo.
Postupom deja ste si mohli všimnúť, ako sa menila. Ako sa začala meniť na pravú ženu atď.
-Myslím si, že Sebastian a Evie boli dokonalý pár. Spočiatku som si to vôbec nevedela predstaviť. On a ona? Spolu ? Prišlo mi to nemožné a spočiatku aj nerozumné. Ale ako vidím, veľmi som sa zmýlila.
-Najviac sa mi páčila časť, ako ona pri ňom ležala na posteli a zistila, že tú obrúčku, ktorú jej predtým zobral, nosí na retiazke na krku. To bolo také krásne a romantické  <3 <3
V tom príbehu bolo všetko, čo má mať dobrý príbeh- napätie, romantiku, zdravú dávku erotiky a všetko ostatné.
-Ako sme sa dozvedeli z predchádzajúcich častí, tak Sebastian bol "majster zvádzania" a veľmi skúsený vo všakovakých erotických kúskoch. Musím povedať, že v niektorých prípadoch som sa až červenala po korienky vlasov. No inokedy som sa riadne nasmiala z Evie, aká bola neskúsená v niektorých veciach.
-Takže keby sa ma niekto spýtal, či by si túto knižku má prečítať- jednoznačne áno! Výborná kniha od výbornej spisovateľky. Určite patrí medzi knihy,  ku ktorým sa pravidelne vraciam...

Za mňa 5 pusinek z 5



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára