nedeľa 27. decembra 2015

Kathleen E. Woodiwissová- Vlk a holubica


Z anglického originálu- The Wolf and The Dove
Počet strán- 376
Väzba- brožovaná
Rok vydania- 2005
Vydavateľstvo- Ikar
Séria- nepochádza zo žiadnej série
Čítané- apríl 2014
Obálka- nádherná, obálky od Kathleen milujem :)

O čom je táto kniha? 
Keď krutí Normani napadnú v 12. storočí Anglicko, pôvabná Aislinn sa stáva svedkom vraždenia, ktorému padne za obeť aj jej otec. Wulfgar, nový vládca na hrade Darkenwald, si vyberie Aislinn za svoju otrokyňu. Hoci dievčina nenávidí cudzích dobyvateľov a všemožne sa snaží pomôcť svojmu ľudu, v jej srdci začína nebadane klíčiť láska k Wulfgarovi. Víťazný veliteľ musí priznať, že žena, o ktorej si myslel, že ju dobyl, si napokon podmanila jeho.

Moje pocity-
Túto knihu som čítala naposledy.. fuuh, asi v lete. Prečítala som ju 3 krát a nikdy ma neomrzela. Spisovateľka mala neskutočný talent na písanie a jej knihy donútili čitateľa bdieť do noci. Kniha patrí medzi moje TOP knihy od tejto spisovateľky, konkrétne je na 2. mieste. Prvé miesto zatiaľ vyhráva Leopard a Orchidea. :)
Kniha bola krásna, plná napätia a romantiky. Mám rada knihy, ktoré ma hneď na prvých stránkach vtiahnu do deja, keď je dej napínavý už hneď na začiatku. Nemám rada rozpisovačky. A presne je táto kniha taká, ako to mám rada . :)
Wulfgar sa mi nesmierne páčil, bol to taký správny chlap a typický príklad toho, že takýto muži existujú len v knihách alebo filmoch. Najviac sa mi páčilo, ako povedal Aislinn "Prišiel čas skrotiť ťa!" to bola asi najlepšia časť v knihe.
Toho Ragnora som neznášala. To bol zase typický príklad, aký chlap nemá byť ! :D Znechutil sa mi od prvej strany a nezmenilo sa to ani poslednou kapitolou.
To isté u mňa platilo aj u Wulfgarovej sestry Gwyneth. To ako sa správa k Aislinn, keď Wulfgar odišiel. Nechápala som, ako sa mohla Aislinn ovládnuť a nepovedať Wulfgarovi, že ju dala Gwyneth zbičovať. Veď ja by som to nevydržala a povedala mu to hneď. Jedným slovom, Gwyneth bola hnusná postava v tejto knihe :P Myslím, že s Ragnorom tvorili dobrý pár. Vrana k vrane sadá.
Pri bitke Ragnora s Wulfgarom na rozkaz Williama som tŕpla aj ja. Normálne som bola taká nervózna. :D
Páčila sa mi nesmierne tá časť, keď dal Wulfgar ušiť Aislinn šaty a potom ako prišiel z krčmy domov. :D To bolo. :D 
To, že Wulfgar prekvapí Aislinn a vystrojí svadbu, tým si ma úplne dostal. Bolo to neskutočne krásne. :3 Páčilo sa mi, ako sa potom Aislinn po  ich svadbe zmenila, že bola na Wulfgara úplne iná ako predtým. :)
Koniec bol strašne napínavý, vôbec som netušila, ako to skončí. Priznám sa dokonca, že som aj v niektorých častiach plakala. Tuším najviac na konci. Bola som veľmi šťastná z toho, ako sa všetko vyriešilo a ako to krásne skončilo . :)


Za mňa 5 pusiniek z 5

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára