nedeľa 29. novembra 2015

Tag 1# How I Read

1.Otázka- Kde hľadáš nové knihy na čítanie ?
Nové knihy hľadám väčšinou z internetu...
Pozerám na recenzie, čítam anotácie, alebo si ju kúpim kvôli peknému obalu! Keď vidím nejakú knihu od spisovateľky, ktorá viem, že je dobrá, tak vôbec neváham. Málo kedy sa stáva, že stojím v kníhkupectve a tam hľadám nové knihy.

2.Otázka- Ako si začala čítať ?

Fúúha. Knihy som čítala už ako malé dieťa a vždy ma to fascinovalo a lákalo. Možno ma motivovali súrodenci, alebo rodičia. Viem, že už ako malá som mala na zošitoch vymyslené príbehy a dúfala som, že zo mňa bude raz veľka spisovateľka.

3.Otázka- Ako často nakupuješ knihy ?

Knihy kupujem každý mesiac a zvyčajne mi každý týždeň chodí dobierka. :D Kupujem každý mesiac, ale bohužiaľ nie veľmi hromadne. Možno 3-4 knihy na mesiac. :)

4.Otázka- Prečo si začala písať recenzie ? 

Recenzie som najprv začala písať na stránku Martinus. Stále, keď som prečítala nejakú knihu, utekala som na internet a písala moje pocity. Nakoniec som začala sledovať nejaké youtuberky a bloggerky a to ma nejako inšpirovalo k vytvoreniu blogu. :)


5.Otázka- Ako reaguješ na nešťastný koniec v knihe ?

Úprimne, knihy so smutnými koncami veľmi nemusím. Takéto knihy veľmi nečítam. Ale keď už musí byť, tak väčšinou sa rozplačem. :D Pri jednej knihe som na konci tak plakala, až som musela prestať čítať. Vyplakať sa, vyfúkať nos a pokračovať v čítaní. :D
   

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára